Înregistrăm cronologic și sistematic situația contabilă completă a clienților noștri, atât pentru necesitățile lor financiare cât și pentru relațiile juridice sau fizice cu terți.
Evidență contabilă
Beneficiile colaborării cu noi
Siguranță. Depunem la timp declarațiile fiscale și oferim asistență în fața organelor de control ale statului.
Responsabilitate. Un singur partener pentru servicii integrate de contabilitate, taxe, consultanță fiscală și legală.
Flexibilitate. Ne adaptăm la platforma contabilă deja existentă în compania dumneavoastră
Promptitudine. Documentele contabile se pot transmite și în format electronic, iar operarea se face imediat.
Câteva dintre serviciile de evidență contabilă oferite clienților noștri:
- Înregistrarea cronologică în contabilitate a documentelor primare;
- Jurnale de cumpărări și vânzări;
- Operațiuni de casă/bancă;
- Întocmirea registrului de casă;
- Intrări de materiale și mărfuri;
- Balanță lunară de verificare;
- Elaborarea lunară a registrului jurnal;
- Întocmirea și verificarea declarațiilor privind impozitele şi taxele datorate la bugetul de stat;
- Întocmire și depunere declarații fiscale și raportări financiare;
- Asistență și consultanță în organizarea activităților de contabilitate;
- Evidență fiscală · Informarea clientului asupra evoluției sale prin intermediul unui raport comparativ, lunar;
- Întocmire și certificare bilanț contabil;
- Întocmire plan anual de amortizare a mijloacelor fixe;
- Asistență în timpul auditului și a controalelor privind obligațiile fiscale.
Servicii on-line
Serviciile on-line oferite de A&C Associated asigură accesul securizat prin serverul dedicat de contabilitate, în vederea operării documentelor primare de către client, cu ajutorul pachetului de programe “HAMOR”.
Noi garantăm preluarea şi configurarea bazei dumneavoastră de date, prin managementul şi coordonarea operaţiunilor de implementare, iar dumneavoastră aveți asigurat accesul la baza proprie de date 24h/24h şi puteți efectua oricând înregistrarea documentelor primare contabile.
Vom verifică prin sondaj corectitudinea înregistrărilor efectuate de dumneavoastră, după care vom întocmi operațiunile contabile și fiscale necesare și vă vom informa asupra evoluției afacerii dumneavoastra prin intermediul unui raport comparativ, lunar.
Servicii off-line
Asemănătoare ca și mod de lucru și proces cu cele on-line, serviciile off-line oferite de A&C Associated diferă prin faptul că dumneavoastră veți întocmi documentele contabile primare pe suport hârtie.
Acestea din urmă se transmit lunar către A&C Associated, fizic sau electronic.
Noi le vom prelucra în funcție de necesitățile contabile și fiscale afacerii dumneavoastră, urmând ca la final să fiți informat asupra evoluției companiei printr-un raport comparativ, lunar.