Serviciile A&C Associated

Pentru a oferi servicii eficiente clienților noștri din Covasna, Brașov, Mureș și București, susținem dezvoltarea unui parteneriat ce are la bază profesionalismul, încrederea, comunicarea deschisă și sprijinul permanent. Știm cât de neplăcute pot fi situațiile în care diverși furnizori de servicii financiare își derogă responsabilitatea față de societățile comerciale pe care le reprezintă.

Tocmai de aceea ne asumăm întreaga responsabilitate și oferim servicii integrate de contabilitate, taxe, consultanță fiscală și reprezentare legală. Suplimentar, clienții noștri au acces la un pachet specific de servicii specializate, printre care: întocmirea dosarului prețurilor de transfer în relația cu afiliații, reorganizări de societăți comerciale prin fuziune sau divizare, evaluări de afaceri pentru proceduri de due-diligențe și analize de risc. Serviciile noastre sunt disponibile prin intermediul a două canale: on-line și off-line.

Servicii de bază

  1. 1
    Evidență contabilă

    Servicii complete și integrate de evidență contabilă și raportare fiscală, online sau offline, conform legislației în vigoare.

    Aflați mai multe → 

  2. 2
    Servicii de personal-salarizare

    Evidența salariaților, întocmire și înregistrare contracte de muncă, calcul salarial și raportare contribuții la bugetele de șomaj și asigurări.

    Aflați mai multe →

  3. 3
    Consultanță financiară și fiscală

    Informații și analize personalizate privind aplicarea actelor normative din domeniul contabil, financiar, fiscal și al relațiilor de muncă.

    Aflați mai multe →

  4. 4
    Asistență juridică și reprezentare legală

    Atât pe parcursul controalelor ANAF, cât și în fazele ulterioare de contestație, urmate de procedura juridică de apărare în fața instanței.

    Aflați mai multe →

  5. 5
    Înființare companii, proceduri de lichidare administrativă companii

    Înființarea de societăți comerciale în România, modificări ale obiectului de activitate sau sediului social, puncte de lucru, închidere activitate.

    Aflați mai multe →

Servicii premium adiționale

  1. 1
    Întocmirea dosarului prețurilor de transfer

    Este important să fiți în legalitate. Apelați la o echipă specializată pentru întocmirea dosarului prețurilor de transfer în relația clienților cu afiliații.

    Aflați mai multe → 

  2. 2
    Reorganizări prin fuziune sau divizare

    Servicii de reorganizari prin fuziune sau divizare. Puteți apela cu încredere la echipa noastră, cu mai bine de 18 ani de experiență în domeniu.

    Aflați mai multe →

  3. 3
    Evaluari de afaceri și due-diligence

    Fie că este vorba de achiziționarea unei noi afaceri, o fuziune, ori de vânzarea propriei afaceri, o evaluare corectă și în detaliu vă poate evidenția zone de risc juridic sau fiscal.

    Aflați mai multe →

  4. 4
    Expertiză contabilă

    Suntem autorizați să realizăm expertize contabile pentru a stabili şi clarifica orice problemă cu caracter economic și/sau financiar.

    Aflați mai multe →

  5. 5
    Audit intern si analize de risc

    Aveți îndoieli privind activitatea contabilă a firmei dumneavoastră? Puteți apela la un expert pentru a reduce riscurile financiar-contabile și legale ale afacerii.

    Aflați mai multe →

SWITCH THE LANGUAGE