fbpx
decembrie 20, 2019

CLARITY – din 2020, o aplicație de management al cabinetelor și societăților contabile

20 de ani de experiență de lider în servicii contabile și fiscale, puși de către ACA la baza dezvoltării primului software APM (accounting practice management) din România, CLARITY

Aveți o firmă de contabilitate sau un cabinet contabil individual? CLARITY va asigura gestiunea activității contabile și nu numai, începând de la semnarea contractului cu clientul până la emiterea facturilor de servicii.

clarity apm software

„Am început prin a concepe o aplicație care să ne ajute să ne organizăm mai bine. Clienți, contracte, declarații, raportări, organizare internă și alocare de resurse, facturi de servicii. În cele din urmă am reușit să punem bazele unui software complex, care are la bază întreaga noastră experiență de organizare internă și pe care dorim să îl punem la dispoziția profesioniștilor contabili din toată țara.” – Marius Mocanu, manager ACA.

Pe scurt, CLARITY acoperă toate elementele organizatorice ale unei firme de contabilitate, inclusiv detalii adaptate specific la legislația românească:

  • Contractele clienților stau la baza definirii task-urilor obligatorii și opționale pentru fiecare client, dar și a stabilirii sumelor care trebuie facturate la fiecare final de lună
  • Lista de task-uri este definită automat și poate fi apoi ajustată în funcție de situații specifice, pentru a nu uita nicio declarație sau operațiune obligatorie, indiferent de specificul clientului
  • Aplicația locală se instalează pe calculatorul operatorului și înregistrează timpul lucrat, care se alocă în funcție de client și de proiect, pentru a nu scăpa niciun detaliu
  • Modulul de raportare permite managerului să evalueze în detaliu veniturile și organizarea, profitul pe fiecare client în parte, modul în care sunt alocate resursele de muncă în companie și care este încărcarea reală a fiecărui angajat etc.
  • Modulul de facturare întocmește și transmite automat facturile la fiecare final de lună.

Ce înseamnă toate acestea pentru profesionistul contabil, manager al unui cabinet de contabilitate? O calitate mai bună a serviciului contabil și mai mult timp pentru dezvoltarea afacerii:

  • Economie de timp pe tot parcursul activității lunare
  • Profitabilitate mai bună prin urmărirea încărcării reale pe client și organizare optimă a resurselor interne
  • Calitate mai bună a serviciului contabil, urmărirea detaliată a activităților lunare pentru fiecare client și evitarea oricăror scăpări sau erori umane
noutati , ,

Lăsaţi un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

SWITCH THE LANGUAGE